Na toto môžeme byť hrdí:  Tisícky dobrovoľníkov vyzbierali viac ako 80 ton odpadu.

Organizácia Upracme Slovensko pomáha dobrovoľníkom robiť zo Slovenska lepšie miesto pre život. Darí sa jej to aj vďaka podpore generálneho partnera Lidl Slovenská republika.

Upracme Slovensko podporuje dobrovoľníkov, aby urobili svoje okolie krajším a čistejším. Práve tento moment motivoval Lidl k tomu, aby sa stal generálnym partnerom tejto iniciatívy.

„Veríme, že jediný udržateľný spôsob ako ochrániť našu prírodu a celú planétu spočíva v uvedomení si zodpovednosti každého jedného človeka. Je na čase zamyslieť sa nad svojimi každodennými rozhodnutiami a položiť si otázku čo by sa dalo zmeniť. To najmenej čo môžeme urobiť je rozhliadnuť sa okolo seba, zodvihnúť odpadky a hodiť ich do koša,“ povedal Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika.

Lidl pred rokom spustil projekt Nenechajme to plávať. V rámci neho sa diskont pýta svojich zákazníkov či naozaj potrebujú mikroténové vrecká a ponúka im možnosť dobrovoľne si ich zakúpiť za jeden cent. Celú sumu následne zdvojnásobí a venuje Slovenskému vodohospodárskemu podniku na čistenie slovenských riek a vodných nádrží. A výsledok? Pokles spotreby jednorazových sáčkov o štvrtinu a viac ako 1200 ton plastov vylovených z našich vôd.

(tasr)