Pohrebníctvo v USA naoko vyzýva na neočkovanie reklamou na vozidle. V skutočnosti pohrebná firma neexistuje a ide o vakcinačnú kampaň.

Pohrebný ústav Wilmore

Webová stránka presmeruje návštevníka na portál, ktorý je v skutočnosti reklamou na očkovanie, píše CNN na svojom webe.

Množstvo zamestnávateľov a úradníkov verejného zdravotníctva hľadá spôsoby, ako očkovať proti covidu viac ľudí. Skúšajú to finančnou motiváciou, jedlom zadarmo, dovolenkami alebo lístkami na VIP Super Bowl. Plne očkovaných však napriek tomu je stále iba 55 percent populácie Spojených štátov.

Reklamná agentúra BoonOakley sa rozhodla upustiť od tradičných stratégii a vyskúšať niečo nové. Čierne nákladné auto pohrebného ústavu „Wilmore Funeral Home“ jazdilo počas futbalového zápasu v centre mesta Charlotte v Severnej Karolíne s odkazom „Nedajte sa zaočkovať“. Po kliknutí na stránku pohrebného ústavu sa však dozviete pravý opak: „Dajte sa zaočkovať, ak nie, čoskoro sa uvidíme.“

„Mám pocit, že konvenčná reklama nefunguje. Len obyčajné odkazy, ktoré hovoria ‚Zaočkujte sa‘ alebo ‚Choďte na očkovanie‘ … jednoducho akosi splývajú so všetkým ostatným,“ povedal riaditeľ agentúry David Oakley pre CNN.

V Severnej Karolíne miera očkovania zaostáva za USA, zaočkovaných je približne 49 percent obyvateľov štátu.

Foto: www.wilmorefuneralhome.com

(fan)