Čo sa skrýva za kultom škaredosti? Len nová forma ovládania. O bizáre americkej progresívnej doliny píše Martin Weiss.
Pozrite sa na instagramový účet The Rich Kids of Instagram. Zoskupuje fotografie, ktoré zdieľajú mladí, bohatí, vystatujúci sa ľudia dnešného sveta. Čoskoro zistíte, že táto globalizovaná kultúra je navýsosť uniformná. Dominuje jej niekoľko luxusných značiek, ktoré si z nejakého dôvodu práve tento ľudský typ očividne obľúbil viac ako iné – autá Lamborghini a Bentley, oblečenie a doplnky Louis Vuitton a Versace, šampanské Dom Perignon. A ešte jedna vec je zvláštna. Zatiaľ čo ich predchodcovia by sa v nejakom alternatívnom minulom storočí fotografovali na Instagram v spoločenských oblekoch a róbach, výnimočne v športovom oblečení, tí dnešní sú oveľa neformálnejší. Tým nemyslíme džínsy, ale skôr tepláky. Presnejšie, teplákové súpravy a tenisky luxusných značiek.
Pokračovaním súhlasíte s aktualizovanými Podmienkami k ochrane súkromia a Všeobecnými obchodnými podmienkami
Cookies na našej webovej stránke používame len v dvoch prípadoch. V jednom prípade pre meranie návštevnosti v Google analytics a v druhom prípade pre prihlásenie užívateľa.
Nakoľko sme zrušili inzercie, reklamy a merania tretích strán, nezbierame žiadne citlivé dáta o užívateľoch.
Preto potvrdením súhlasíte so základnými cookies na našom webe.