18. mája 2021

Ste muž? Neboli ste znásilnený? Zamestnanci Disney mali uvádzať svoje belošské privilégiá

Ste muž? Neboli ste znásilnený? Zamestnanci Disney mali uvádzať svoje belošské privilégiáIlustračná fotografia. Foto: TASR/AP

Ste dochvíľny? Zrozumiteľný? Nebodaj nepoužívate verejnú dopravu alebo ste neboli znásilnený? Gratulujeme, podľa korporácie Walt Disney máte všetky znaky človeka, ktorý si užíva belošské privilégiá. Chcete sa zlepšiť? Podporujte zrušenie financovania polície alebo hnutie Black Lives Matter.

Spoločnosť Walt Disney spustila pre svojich zamestnancov kampaň diverzity a inklúzie. V rámci nej sa majú zamestnanci posunúť preč od dominantnej belošskej kultúry alebo sa zameriavať na rovnosť výsledkov, informuje konzervatívny publicista Christopher F. Rufo.

Odkazuje na dokumenty, ktoré získal ohľadom kampane spoločnosti Disney s názvom „Zmeňme zajtrajšok“. Kampaň obsahuje rôzne spôsoby tréningu zamestnancov v oblastiach ako rasizmus, belošské privilégium, belošská slabosť, mikroagresie a iné podobné témy.  

Na týchto školeniach sa zamestnanci napríklad dozvedia, že USA boli založené na systematickom rasizme. „Amerika má dlhú históriu systematického rasizmu a transfóbie,“ píše sa napríklad vo vnútorných dokumentoch korporácie.

Ďalšie články

Táto stránka využíva súbory cookies. Súhlasíte s ich používaním? Bližšie informácie TU.