Aké ťažké je vytvoriť videohru vernú histórii, ktorej sa predajú milióny kusov? Môžu hry inšpirovať deti, aby sa zaujímali viac o dejiny, patrí ešport na olympiádu a dočkáme sa filmového spracovania úspešnej českej hry Kingdom Come: Deliverance z čias husitských vojen? Na tieto a ďalšie otázky odpovedal PR manažér úspešného českého štúdia Warhorse studios Tobias Stolz-Zwilling.

Ako vznikol nápad vytvoriť hru Kingdom come: Deliverance (ďalej len KC:D), ktorá sa snaží čo najvernejšie zobraziť historické udalosti husitských vojen odohrávajúcich sa na pozadí príbehu obyčajného obyvateľa zemí českých na začiatku 15. storočia. Videli ste to vtedy ako dieru na trhu, že neexistuje historická...

Zadajte váš email a čítajte mesiac zadarmo alebo sa prihláste do svojho účtu.

Zdieľať

To najlepšie
zo Štandardu

Štandard

Prihláste sa na odber
najlepších článkov týždňa
na denníku štandard.