Deti sú vystresované, pomôcť im môžu poradenské centrá. Rodičia by mali byť trpezliví a s deťmi o všetkom komunikovať, hovorí riaditeľka odboru inkluzívneho vzdelávania Svetlana Síthová.

Uskutočňujú sa výskumy, ktoré sú zamerané na psychologické a vzdelanostné zmeny u žiakov v dôsledku dištančného vzdelávania? Ak áno, aké sú ich výsledky?

Ministerstvo školstva má výsledky najmä z Výskumného ústavu detskej psychológie a patopsychológie, ktorý sa týmto javom zaoberá. Zatiaľ je výskum v procese zberu dát, takže komplexné výstupy ešte nemáme. Sme však neustále v kontakte s poradenskými...

Zadajte váš email a čítajte mesiac zadarmo alebo sa prihláste do svojho účtu.

Zdieľať

To najlepšie
zo Štandardu

Štandard

Prihláste sa na odber
najlepších článkov týždňa
na denníku štandard.