Hrozbou pre americké kiná sú mladí muži v oblekoch. Dôvod? Mimoni

292061273_10221304204022557_7541584861246792902_n Mimoni 2. Foto: Facebook

Príchod filmu Mimoni 2: Zloduch prichádza odštartoval v Amerike nový fenomén, ktorý prišiel z TikToku s názvom „gentleminions“. Mladí chlapci prichádzajú do kina v oblekoch, lebo chcú svoj vzhľad priblížiť hlavnému hrdinovi zloduchovi Gru. Poburujúce je však niečo úplne iné. Ich neprístojné správanie.

Mimoni vznikli ako reakcia na film Ja, zloduch, ktorý sa v roku 2010 tešil veľkej obľube. Podobne to bolo aj s jeho druhým pokračovaním v roku 2013. Posledný diel Ja, zloduch 3 však už taký úspech nemal. Napriek tomu sa v roku 2024 očakáva aj jeho štvrté pokračovanie.

No Mimoni ako fenomén časti mladej populácie si u divákov stále udržiavajú vysokú obľubu, preto sa produkčná spoločnosť Illumination Entertainment rozhodla vytvoriť samostatnú snímku venovanú týmto žltým vajíčkam. V roku 2015 to bol prvý animovaný film o Mimoňoch a tento rok prichádzajú s ďalším, v ktorom sa objavuje zloduch Gru ešte ako malý chlapec, ako už predznamenáva názov filmu Zloduch prichádza.

Okrem formálneho oblečenia, v ktorom prichádzajú mladí ľudia do kina, však prispôsobujú hlavnému hrdinovi Gruovi aj svoje správanie. Návštevníci kinosál, ktorí pozerali film spolu s mladými chlapcami v oblekoch, zažili ich nevhodné správanie, ako je rozhadzovanie popcornu, šupiek z banánu a podobne. Niektorí mládenci z „gentleminions“ napodobňujú aj zloduchove gestá. Jedným takým je zovretie rúk pred seba, a takto prichádzajú už do kín.

Kiná sa snažili na túto situáciu hneď zareagovať a pred svojím vstupom umiestnili nápisy, v ktorých zakazujú vstup vo formálnom oblečení. Aj napriek tomu sa film teší veľkej obľube a do 4. júla zarobil takmer 130 miliónov dolárov, informuje portál Forbes. No len ťažko tvrdiť, že je to práve vďaka novému fenoménu z TikToku.

Spoločnosť Universal Pictures, pod ktorú patrí produkčná spoločnosť Illumination Entertainment, však na svojom Twitteri ľudí povzbudzuje a necháva im jasný odkaz: „Pre každého, kto nosí obleky Minions: vidíme a milujeme vás.“ Snímka prišla do slovenských kín len minulý týždeň, no zatiaľ trend z Ameriky, našťastie, nikto nezaznamenal.


Ďalšie články