Príchod filmu Mimoni 2: Zloduch prichádza odštartoval v Amerike nový fenomén, ktorý prišiel z TikToku s názvom „gentleminions“. Mladí chlapci prichádzajú do kina v oblekoch, lebo chcú svoj vzhľad priblížiť hlavnému hrdinovi zloduchovi Gru. Poburujúce je však niečo úplne iné. Ich neprístojné správanie.
Mimoni vznikli ako reakcia na film Ja, zloduch, ktorý sa v roku 2010 tešil veľkej obľube. Podobne to bolo aj s jeho druhým pokračovaním v roku 2013. Posledný diel Ja, zloduch 3 však už taký úspech nemal. Napriek tomu sa v roku 2024 očakáva aj jeho štvrté pokračovanie.
better start believing it. #gentleminions pic.twitter.com/54Yo8652r3
— leviticus (@dramatdc) July 3, 2022
No Mimoni ako fenomén časti mladej populácie si u divákov stále udržiavajú vysokú obľubu, preto sa produkčná spoločnosť Illumination Entertainment rozhodla vytvoriť samostatnú snímku venovanú týmto žltým vajíčkam. V roku 2015 to bol prvý animovaný film o Mimoňoch a tento rok prichádzajú s ďalším, v ktorom sa objavuje zloduch Gru ešte ako malý chlapec, ako už predznamenáva názov filmu Zloduch prichádza.
Okrem formálneho oblečenia, v ktorom prichádzajú mladí ľudia do kina, však prispôsobujú hlavnému hrdinovi Gruovi aj svoje správanie. Návštevníci kinosál, ktorí pozerali film spolu s mladými chlapcami v oblekoch, zažili ich nevhodné správanie, ako je rozhadzovanie popcornu, šupiek z banánu a podobne. Niektorí mládenci z „gentleminions“ napodobňujú aj zloduchove gestá. Jedným takým je zovretie rúk pred seba, a takto prichádzajú už do kín.
I love being gen z. We have so much power😭💀💀🤌🏼 #tiktok #MinionsTheRiseOfGru #Minions #gentleminions pic.twitter.com/2OUarPhubj
— Mr. Worldwide (@FairiesUnite) July 2, 2022
Kiná sa snažili na túto situáciu hneď zareagovať a pred svojím vstupom umiestnili nápisy, v ktorých zakazujú vstup vo formálnom oblečení. Aj napriek tomu sa film teší veľkej obľube a do 4. júla zarobil takmer 130 miliónov dolárov, informuje portál Forbes. No len ťažko tvrdiť, že je to práve vďaka novému fenoménu z TikToku.
Spoločnosť Universal Pictures, pod ktorú patrí produkčná spoločnosť Illumination Entertainment, však na svojom Twitteri ľudí povzbudzuje a necháva im jasný odkaz: „Pre každého, kto nosí obleky Minions: vidíme a milujeme vás.“ Snímka prišla do slovenských kín len minulý týždeň, no zatiaľ trend z Ameriky, našťastie, nikto nezaznamenal.
NO WAY MAN 😂☠️ #gentleminions #MinionsTheRiseOfGru #Minions pic.twitter.com/eZVqEzrhx3
— Kilty (@_Kilty) July 3, 2022
Cookies na našej webovej stránke používame len v dvoch prípadoch. V jednom prípade pre meranie návštevnosti v Google analytics a v druhom prípade pre prihlásenie užívateľa.
Nakoľko sme zrušili inzercie, reklamy a merania tretích strán, nezbierame žiadne citlivé dáta o užívateľoch.
Preto potvrdením súhlasíte so základnými cookies na našom webe.