Volkswagen sa pripravuje na svet po globalizácii. Hlási titulok najvplyvnejšieho globálneho denníka sveta, amerického Wall Street Journal. V detailnej analýze popisuje, ako nemecká automobilka, ktorá rovnako ako tento denník bola jedným zo symbolov globalizácie, zásadne mení stratégiu. Tá by mala stáť v budúcnosti na „reziliencii“, väčšej odolnosti pred globálnymi rizikami. V poslednom období svet zasiahli hneď tri. Vojna, pandémia a obchodné spory.
Prvou ranou pre globalizáciu bola obchodná vojna, ktorú Donald Trump naostro vyhlásil v roku 2018 Číne. Tú obvinil, že zneužíva voľný svetový obchod a porušuje pravidlá, ku ktorým sa zaviazala vo chví…
Pokračovaním súhlasíte s aktualizovanými Podmienkami k ochrane súkromia a Všeobecnými obchodnými podmienkami
Cookies na našej webovej stránke používame len v dvoch prípadoch. V jednom prípade pre meranie návštevnosti v Google analytics a v druhom prípade pre prihlásenie užívateľa.
Nakoľko sme zrušili inzercie, reklamy a merania tretích strán, nezbierame žiadne citlivé dáta o užívateľoch.
Preto potvrdením súhlasíte so základnými cookies na našom webe.