2. marca, 06:10

Firme Absolut prekáža oficiálna definícia pojmu láska. Vo výzve preto volá po zmene slovníka

Firme Absolut prekáža oficiálna definícia pojmu láska. Vo výzve preto volá po zmene slovníkaFoto: Absolut.com

Zahraničná značka alkoholu Absolut sa po predošlých kontroverzných kampaniach rozhodla spochybniť už aj obsah slovenského slovníka. Prekáža jej heterosexuálny výklad pojmu láska. Absolut sa dlhodobo netají tým, že chce meniť postoje väčšiny Slovákov.

Švédska značka vodky Absolut na Slovensku rozbehla ďalšiu progresívnu kampaň. V rámci novej výzvy, pri ktorej zbiera aj podpisy radových občanov, tentokrát upriamuje pozornosť na definíciu pojmu láska tak, ako ho chápe jazykoveda.

„Jedna z definícií lásky Slovníka súčasného slovenského jazyka hovorí, že láska je náklonnosť jedného pohlavia k druhému. Absolut však verí, že nezáleží na tom, koho milujeme. Každý má právo milovať, koho chce, pretože každá láska je láska. Buďme k sebe tolerantní a otvorme dvere každej vzájomnej láske aj v našom slovníku,“ tvrdí na svojom webe firma.

Zmenu oficiálnej definície lásky podporilo v čase písania článku takmer 4-tisíc osôb. Za každých tisíc podpisov chce spoločnosť venovať 250 eur Iniciatíve Inakosť presadzujúcej záujmy LGBT komunity na Slovensku.

Ďalšie články

Táto stránka využíva súbory cookies. Súhlasíte s ich používaním? Bližšie informácie TU.