24. februára, 16:34

Časť bilbordov Smeru mizne, reklamná firma ich prelepuje a strane vrátila peniaze

Časť bilbordov Smeru mizne, reklamná firma ich prelepuje a strane vrátila peniazeFoto: Facebook

Reklamná spoločnosť Arton, ktorá sa podpísala pod vylepovanie bilbordov strany Smer so zoznamom takzvaných vlastizradcov, cúvla. Za svoje konanie sa ospravedlnila a odvoláva sa na svoju nevedomosť ohľadom vizuálu.

Bilbordová kampaň opozičného Smeru s takzvaným zoznamom vlastizradcov zrejme čoskoro, aspoň čiastočne, skončí. Vyplýva to zo stanoviska zainteresovanej reklamnej spoločnosti, ktoré na sociálnej sieti zverejnil fotograf Peter Konečný, niekdajší partner prezidentky Zuzany Čaputovej.

„Kampaň, ktorá podnecuje hnev v spoločnosti, šíri nenávisť a zlo na Slovensku, by sme na naše plochy nikdy vedome nedali,“ píše spoločnosť Arton s dodatkom, že bilbordy znázorňujúce politikov začali prelepovať na modro. Za svoje konanie sa zároveň ospravedlnila.

Firma Arton vo svojom stanovisku vysvetlila, že v čase prijímania objednávky od strany Smer nemala doručené vizuály, ktoré na plochy pôjdu, a na výlep údajne išli hneď po ich dodaní.

Ďalšie články

Táto stránka využíva súbory cookies. Súhlasíte s ich používaním? Bližšie informácie TU.