Česká pošta si vyslúžila nemalú kritiku za svoj pokus o podporu LGBT agendy. Na balíčky v dúhových farbách minula 250-tisíc korún, čo je v prepočte približne 10-tisíc eur.

S nápadom na podporu tohtoročného ročníka festivalu Prague Pride dúhovými balíčkami prišla Česká pošta v čase, keď hlási historicky najväčšie hospodárske straty a obmedzuje prevádzku niektorých pobočiek.

Krok Českej pošty ústretový voči LGBTI komunite kritizujú odborári aj ľudia, ktorí služby využívajú.

Štátny podnik oznámil, že sa stal strategickým partnerom festivalu Prague Pride. Ten je naplánovaný od 2. do 8. augusta. Témou je „coming out“, teda priznanie sexuálnej orientácie svojmu okoliu. Ako symbol podpory budú mať ľudia možnosť zaslať namiesto klasického hnedého balíka dúhový. Ide o limitovanú edíciu desaťtisíc kusov, za ktorú Česká pošta minula 250-tisíc korún.

(viac…)

Zadajte váš email a čítajte mesiac zadarmo alebo sa prihláste do svojho účtu.

Zdieľať

To najlepšie
zo Štandardu

Štandard

Prihláste sa na odber
najlepších článkov týždňa
na denníku štandard.